Film Promocyjny Nasze nagrody
Menu strony
/ Koncerty i eventy
Rezerwacja on-line

Regulamin Amfiteatru

Regulamin Amfiteatru

1. Wszystkie osoby obecne na niniejszym obiekcie są zobowiązane zachować się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób i przestrzegać regulaminu obiektu ORAZ POLECEŃ I NAKAZÓW SŁUŻB PORZĄDKOWYCH ORGANIZATORA IMPREZY.

2. Nie mają prawa wstępu na obiekt:

  • Osoby wpisane do rejestru osób, którym zakazano wstępu na imprezy masowe 
  • Osoby wnoszące alkohol, środki odurzające, substancje psychotropowe, wyroby pirotechniczne lub wybuchowe lub inne
  • Odmawiające przeglądnięcia bagażu bądź odzieży w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą w/w przedmioty 
  • Osoby odmawiające wylegitymowania się wiarygodnym dokumentem zaopatrzonym w fotografię i adres
  • Osoby, których identyfikacja z zamieszczonej w dokumencie fotografii jest utrudniona (założona na twarz „kominiarka”

3. Uczestnik imprezy zobowiązuje się przestrzegania następujących zakazów:

  • Całkowity zakaz fotografowania
  • Zakaz palenia
  • Zakaz wnoszenia jedzenia oraz napojów

4. Każda osoba zakłócająca imprezę usunięta zostanie przez służby porządkowe, a w przypadku stawiania oporu przekazana Policji.

5. W przypadku zauważenia pożaru lub innego zagrożenia osoby obecne na obiekcie powinny:

  • Natychmiast powiadomić służby porządkowe;
  • Użyć sprzętu gaśniczego;
  • Unikać paniki;
  • Stosować się do poleceń służb porządkowych i komunikatów nadawanych przez głośniki;
  • Kierować się do wyjść ewakuacyjnych oznaczonymi drogami;
  • Nie utrudniać dojazdu służbom ratowniczym.

6. Organizator udostępnia 10 tysięcy miejsc.

7. Kary:

  • Nie stosowanie się do poleceń organizatora lub służb pomocniczych będzie skutkowało zakazem wstępu na teren
  • Kto nie wykonuje poleceń porządkowego, wydanego na podstawie ustawy przez organizatora imprezy lub służby niebezpieczne przedmioty i narzędzia; szalik lub twarz wymalowana barwami klubowymi). imprezy. porządkowe, podlega karze grzywny do 5000zł. Może być także orzeczona kara dodatkowa zakazu wstępu na imprezę masową na czas od 3 do 12 miesięcy.

8. Regulamin zostanie udostępniony poprzez powieszenie go na tablicy informacyjnej przy wejściu na teren imprezy.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij