menu
Bezpieczna Dolina Charlotty

Bezpieczna Dolina Charlotty Zasady bezpieczeństwa i higieny

Najniższa cena tylko na naszej stronie!
Przyjazd
25 kwi
Wyjazd
26 kwi
Długi Weekend Majowy
od 412 os./noc
Długi Weekend Majowy Majówka z wieloma atrakcjami zobacz szczegóły
  1. Bajecznie urokliwa
  2. Poznaj Dolinę
  3. Bezpieczna Dolina Charlotty

Zasady bezpieczeństwa

Drogi Gościu,

Nasz obiekt posiada certyfikat Obiektu Bezpiecznego Higienicznie. W celu zapewnienia wszystkim bezpieczeństwa w Dolinie Charlotty Resort & SPA przygotowaliśmy szereg działań, które przedstawiamy poniżej.

Zasady ogólne:

  1. Duży teren Doliny Charlotty – 120 ha oraz duże powierzchnie wspólne dają możliwość zachowania bezpiecznych odległości.
  2. Cały czas koordynujemy i nadzorujemy działania związane z higieną, dezynfekcją i utrzymaniem bezpieczeństwa mikrobiologicznego.
  3. Nasze procedury i instrukcje w zakresie bezpieczeństwa sanitarnego na bieżąco dostosowujemy do aktualnych wytycznych m.in. Ministra Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego.
  4. Prosimy o korzystanie z windy tylko z osobami wspólnie zameldowanymi.
  5. Rozmieszczono informacje promujące reżim higieniczno-sanitarny.

Recepcja:

  1. Przed wejściem do hotelu każdy z Gości ma obowiązek zdezynfekować dłonie. Na życzenie Gości udostępniamy bezdotykowy termometr.
  2. Przy recepcji znajdować się mogą maksymalnie dwie osoby przy oddzielnych stanowiskach, z zachowaniem bezpiecznej 2-metrowej odległości.
  3. Pracownicy są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki, płyny dezynfekcyjne, mierzymy pracownikom temperaturę po przyjściu do pracy.
  4. Skrócony proces meldowania wymaga wyłącznie podpisu na karcie rejestracyjnej.
  5. Wszystkie informacje o dostępnych atrakcjach przedstawiamy w przestrzeniach wspólnych, systemie telewizji hotelowej oraz przesyłamy na wskazany adres mailowy Gości na życzenie.
  6. Zachęcamy Gości do dokonywania rozliczeń w formie bezgotówkowej.
  7. Dezynfekujemy na bieżąco sprzęt oraz stanowiska recepcji.
  8. Wózki bagażowe dezynfekowane są po każdym użyciu.
  9. W recepcji prowadzona będzie sprzedaż maseczek jednorazowych.
  10. W recepcji można wypożyczyć rowery, wózki oraz hulajnogi. Po każdym użyciu sprzęt jest od razu dezynfekowany.

Sprzątanie pokoi i części wspólnych:

  1. Sprzątanie pokoi odbywa się na życzenie Gości podczas nieobecności – wychodząc poinformuj personel poprzez specjalną zawieszkę ‘’Proszę posprzątać pokój‘’, która znajduje się w pokoju.
  2. Wprowadzono nowe procedury sprzątania pokoi, które uwzględniają szczegółową i skuteczną dezynfekcję mebli, armatury, klamek, pilotów, toalety.
  3. Pokoje wietrzone są podczas serwisu sprzątającego.
  4. Personel sprzątający wyposażony jest w rękawiczki i maseczki ochronne.
  5. Sprzęt oraz pomieszczenia dla personelu dezynfekujemy codziennie.
  6. Dezynfekujemy codziennie pomieszczenia ogólnodostępne jak: restauracje, lobby, strefa basenowa, sale konferencyjne, sale zabaw dla najmłodszych Gości.
  7. W toaletach ogólnodostępnych zamontowano dozowniki do mydła i papieru w systemie bezdotykowym

Restauracje i Rock Pub:

  1. Przed wejściem do każdej z restauracji ustawione są stojaki z płynem do dezynfekcji rąk.
  2. Przed wejściem do restauracji należy zachować dwumetrowe odstępy od kolejnego Gościa.
  3. Personel gastronomii posiada niezbędne środki ochrony osobistej, pracuje w maskach i rękawiczkach.
  4. Stoliki dezynfekowane są w restauracjach po każdym Gościu.
  5. Karty menu dezynfekowane są po każdym Gościu.
  6. Wszystkie posiłki przygotowywane i podawane są sterylnie, z zachowaniem najwyższej staranności i wymogów higienicznych.
  7. Nowa organizacja śniadań i obiadokolacji zakłada prowadzenie listy rezerwacyjnej weryfikowanej przy wejściu.
  8. Zamówienia przyjmowane będą jedynie przy stolikach.

Spa Bali Hai:

  1. Przed wejściem do strefy SPA oraz przed przystąpieniem do zabiegu konieczna jest dezynfekcja dłoni.
  2. Nasi pracownicy zostali wyposażeni w rekomendowane środki ochrony indywidualnej.
  3. Zachęcamy do telefonicznej i mailowej rezerwacji zabiegów. Nasi pracownicy udzielą Państwu szczegółowych informacji dotyczących naszej pracy, doradzą wybór odpowiednich zabiegów oraz doradzą sposoby pielęgnacji domowej.
  4. Oferujemy Państwu korzystanie z transakcji bezgotówkowych: płatność kartą lub obciążenie pokoju.
  5. Przed przystąpieniem do zabiegu przeprowadzimy wywiad epidemiologiczny.
  6. W Spa Bali Hai jest 14 gabinetów zabiegowych, dzięki czemu mają Państwo pewność, że zawsze przeprowadzamy zabiegi w prawidłowo zdezynfekowanym i przewietrzonym gabinecie.
  7. Wszystkie pomieszczenia w Spa Bali Hai są regularnie dezynfekowane.

Strefa Wellness:

  1. Wstęp do strefy basenu i saun jest ograniczony ilościowo. Wskazujemy na zastosowanie dystansu społecznego.
  2. Personel strefy posiada rekomendowane środki ochrony indywidualnej.
  3. Przed skorzystaniem ze strefy prosimy o dezynfekcję dłoni i umycie ciała preparatem myjącym.

Sala Fitness:

  1. Wstęp jest ograniczony ilościowo. Wskazujemy na zastosowanie dystansu społecznego.
  2. Przed wejściem prosimy o dezynfekcję rąk.
  3. Nasi pracownicy posiadają rekomendowane środki ochrony indywidualnej.
  4. Wszystkie urządzenia oraz cała strefa są regularnie dezynfekowane.

 

Mocno wierzymy, że wprowadzone nowe środki bezpieczeństwa zapewnią Państwu spokojny i miły pobyt w Dolinie Charlotty Resort & SPA.

 

Zapraszamy!

 

mobile nav bg
Zobacz na mapie
Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez TOURTREND Sp. z o.o., Strzelinko 14, 76-200, Słupsk , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane