menu
Bezpieczna Dolina Charlotty

Bezpieczna Dolina Charlotty Zasady bezpieczeństwa i higieny

Lowest price only on our site
Arrival
26 May
Departure
27 May
Boże Ciało - długi weekend czerwcowy
from 359 pln os / noc
Boże Ciało - długi weekend czerwcowy Odpocznij blisko natury see details
  1. Fabulously charming
  2. Discover
  3. Bezpieczna Dolina Charlotty

Zasady bezpieczeństwa

Drogi Gościu,

W celu zapewnienia wszystkim bezpieczeństwa w Dolinie Charlotty Resort & SPA przygotowaliśmy szereg działań, które przedstawiamy poniżej.

 

Zasady ogólne:

  1. Duży teren Doliny Charlotty – 120 ha oraz duże powierzchnie wspólne dają możliwość zachowania bezpiecznych odległości.
  2. Cały czas koordynujemy i nadzorujemy działania związane z higieną, dezynfekcją i utrzymaniem bezpieczeństwa mikrobiologicznego.
  3. Nasze procedury i instrukcje w zakresie bezpieczeństwa sanitarnego na bieżąco dostosowujemy do aktualnych wytycznych m.in. Ministra Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego.
  4. Prosimy o korzystanie z windy tylko z osobami wspólnie zameldowanymi.
  5. Dla Państwa bezpieczeństwa śniadania i inne posiłki mają formę serwowaną i będą podawane w restauracji.
  6. Umożliwienie korzystania z przestrzeni basenu w sytuacji wynajęcia na wyłączność przez Gości hotelu wspólnie zakwaterowanych.
  7. Rozmieszczono informacje promujące reżim higieniczno-sanitarny.

 

Recepcja:

  1. Przed wejściem do hotelu każdy z Gości ma obowiązek zdezynfekować dłonie. Na życzenie Gości udostępniamy bezdotykowy termometr.
  2. Przy recepcji znajdować się mogą maksymalnie dwie osoby przy oddzielnych stanowiskach, z zachowaniem bezpiecznej 2 metrowej odległości.
  3. Pracownicy są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki, płyny dezynfekcyjne, mierzymy pracownikom temperaturę po przyjściu do pracy.
  4. Skrócony proces meldowania wymaga wyłącznie podpisu na karcie rejestracyjnej.
  5. Wszystkie informacje o dostępnych atrakcjach przedstawiamy w przestrzeniach wspólnych, systemie telewizji hotelowej oraz przesyłamy na wskazany adres mailowy Gości na życzenie.
  6. Zachęcamy Gości do dokonywania rozliczeń w formie bezgotówkowej.
  7. Dezynfekujemy na bieżąco sprzęt oraz stanowiska recepcji.
  8. Wózki bagażowe dezynfekowane są po każdym użyciu.
  9. W recepcji prowadzona będzie sprzedaż maseczek jednorazowych.
  10. W recepcji można wypożyczyć rowery, wózki oraz hulajnogi. Po każdym użyciu sprzęt jest od razu dezynfekowany.

 

Sprzątanie pokoi i części wspólnych:

  1. Sprzątanie pokoi odbywa się na życzenie Gości podczas nieobecności – wychodząc poinformuj personel poprzez specjalną zawieszkę ‘’Proszę posprzątać pokój‘’, która znajduje się w pokoju.
  2. Wprowadzono nowe procedury sprzątania pokoi, które uwzględniają szczegółową i skuteczną dezynfekcję mebli, armatury, klamek, pilotów, toalety.
  3. Pokoje wietrzone są podczas serwisu sprzątającego.
  4. Personel sprzątający wyposażony jest w rękawiczki i maseczki ochronne.
  5. Sprzęt oraz pomieszczenia dla personelu dezynfekujemy codziennie.
  6. Dezynfekujemy codziennie pomieszczenia ogólnodostępne jak: restauracje, lobby, strefa basenowa, sale konferencyjne, sale zabaw dla najmłodszych Gości.
  7. W toaletach ogólnodostępnych zamontowano dozowniki do mydła i papieru w systemie bezdotykowym.
  8. Dezynfekcja klamek, przycisków w windach, poręczy odbywa się co 60 minut.

 

Restauracje i Rock Pub:

  1. Przed wejściem do każdej z restauracji ustawione są stojaki z płynem do dezynfekcji rąk.
  2. Przed wejściem do restauracji należy zachować dwumetrowe odstępy od kolejnego Gościa.
  3. Personel gastronomii posiada niezbędne środki ochrony osobistej, pracuje w maskach i rękawiczkach.
  4. Stoliki dezynfekowane są w restauracjach po każdym Gościu.
  5. Karty menu dezynfekowane są po każdym Gościu.
  6. Restauracje w nowej aranżacji przygotowane są na ograniczoną ilość osób spożywających posiłki w tym samym czasie, z zachowaniem wymaganych odstępów co 2 metry.
  7. Bufety śniadaniowe i obiadokolacji do odwołania zastąpione są przez serwowane zestawy do wyboru.
  8. Wszystkie posiłki przygotowywane i podawane są sterylnie, z zachowaniem najwyższej staranności i wymogów higienicznych.
  9. Nowa organizacja śniadań i obiadokolacji zakłada prowadzenie listy rezerwacyjnej weryfikowanej przy wejściu.
  10. Zamówienia przyjmowane będą jedynie przy stolikach.

 

Spa Bali Hai:

  1. Przed wejściem do strefy SPA oraz przed przystąpieniem do zabiegu konieczna jest dezynfekcja dłoni.
  2. Nasi pracownicy zostali wyposażeni w rekomendowane środki ochrony indywidualnej.
  3. Zachęcamy do telefonicznej i mailowej rezerwacji zabiegów. Nasi pracownicy udzielą Państwu szczegółowych informacji dotyczących naszej pracy, doradzą wybór odpowiednich zabiegów oraz doradzą sposoby pielęgnacji domowej.
  4. Oferujemy Państwu korzystanie z transakcji bezgotówkowych: płatność kartą lub obciążenie pokoju.
  5. Przed przystąpieniem do zabiegu przeprowadzimy wywiad epidemiologiczny.
  6. W Spa Bali Hai jest 14 gabinetów zabiegowych, dzięki czemu mają Państwo pewność, że zawsze przeprowadzamy zabiegi w prawidłowo zdezynfekowanym i przewietrzonym gabinecie.
  7. Wszystkie pomieszczenia w Spa Bali Hai są regularnie dezynfekowane.

 

Mocno wierzymy, że wprowadzone nowe środki bezpieczeństwa zapewnią Państwu spokojny i miły pobyt w Dolinie Charlotty Resort & SPA.

 

Zapraszamy!

mobile nav bg
See on map
Newsletter
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close